
Rozvoj kompetencí: Vzdělávací aktivity pro pracovnice a pracovníky KKS
Knihovna Jiřího Mahena v Brně připravila na podzim 2023 vzdělávání pro pracovnice a pracovníky v kulturním a kreativním sektoru. Kurzy a semináře vedli zkušení profesionálové. Vzdělávání bylo zdarma a absolventi získali potvrzení o účasti na vzdělávání.
Kontaktní osoby:
Mgr. Olga Čejková, vedoucí Oddělení marketingu a KVS
e-mail: marketing@kjm.cz, telefon: +420 542 532 107
Eva Pokorová, DiS., asistentka ředitelky
e-mail: kjm@kjm.cz, telefon: +420 542 532 111
Vzdělávat jste se mohli ve 3 oblastech:
a) Manažerské a komunikační dovednosti
Sebeřízení a time-management pro kulturní manažery
(!) PŘIHLAŠOVÁNÍ NA SEMINÁŘ UKONČENO.
On-line: 3 hodiny, čas: 9:00–12:00 hod.
Datum konání: 29. 11. 2023
Popis – cíl: Klíčové myšlenky efektivního sebeřízení
Sebeřízení.
Dosažení vytyčených cílů.
Efektivní práce s úkoly.
Jak na dobrý pocit z odvedené práce.
Jak se učit z vlastních zkušeností.
Top a střední management
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 2x 8 hodin (+ možnost on-line), čas: 9:00–18:00 hod. (příchod 8:30 hod.)
Termíny: 14. 9. a 19. 10. 2023
Místo konání: Succes Busines, Maříkova 1899/1, Brno-Řečkovice
Popis – cíl: Zvýšení jistoty lidí ve vedoucích pozicích
Zásady a pravidla dobrého vedoucího.
Motivace a práce s ní.
Jak vyvážit práci a rodinu.
Práce s lidmi a jak udržovat dobré vztahy a náladu na pracovišti.
Jak zajistit, aby lidé byli spokojenější.
Práce s emocemi v týmu.
Prevence vyhoření.
Hodnocení zaměstnanců.
Jak pracovat se stresem.
Jak zajistit, aby se nový člověk rychle zapracoval.
Management pro pokročilé – etika
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 8 hodin, čas: 9:00–18:00 hod.
Datum konání: 8. 11. 2023
Místo konání: Succes Busines, Maříkova 1899/1, Brno-Řečkovice
Popis – cíl: Jak pracovat se svojí etikou a etikou svých lidí
Jakým způsobem si budovat svoji autoritu.
Jak předcházet nepříjemným situacím v týmu.
Jak zachovat pořádek a morálku ve skupině.
Jak dosáhnout toho, že jsou požadavky vykonány.
Psychologie v profesní komunikaci a motivaci
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 3x 8 hodin, čas: 9:00–17:00 hod.
Termíny: 2. 10. a 16. 10. a 24. 10. 2023
Místo konání: Brněnská personalistika, Lazaretní 925/9, Brno-Zábrdovice
Popis – cíl: Získání praktických znalostí v oblastech komunikace a motivace
Umožnit „vystoupit“ ze zaběhaných způsobů chování.
Naučit se motivovat a hodnotit klíčové lidi podle jejich potřeb.
Získat schopnost jednat v pracovních vztazích podle osobnostních, sociálních a profesních charakteristik.
Využívat nové znalosti k vytvoření tvůrčí a týmové atmosféry.
Získání zpětné vazby o svých vlastních předpokladech a rady k posílení silných stránek.
Proč a jak tvořit strategii
(!) KAPACITA SEMINÁŘE A WORKSHOPU JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
On-line: 3 hodiny, čas: 9:00–12:00 hod.
+ volitelně prezenčně workshop: 3 hodiny, čas: 14:00–17:00 hod.
Datum konání: 18. 9. 2023
Místo konání: Moravská zemská knihovna v Brně, Kounicova 65a, Brno
Popis – cíl: Plánování a tvorba strategie a důvody, proč ji tvořit
Jak dlouho trvá vytvoření strategie.
Koho do přípravy strategie zapojit.
Jaké výhody a nevýhody má zapojení externího odborníka/firmy.
Jaké části má strategie, které lze a které nelze opomenout.
Jak zařídit, aby strategie neskončila v šuplíku.
Workshop – praktické výstupy pro vlastní strategii.
Evaluace kulturní organizace
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
On-line: 3 hodiny, čas: 9:00–12:00 hod.
Datum konání: 6. 12. 2023
Popis – cíl: Metody a metodiky evaluace kulturních organizací a jejich zkušenosti
Jaké kulturní organizace evaluaci zavádějí a proč.
Kdo evaluaci vyžaduje.
Kritéria hodnocení a kdo je hodnotitelem.
Jak začít se sebe-evaluací.
Jak v rámci evaluace pracovat s mnoha daty z různých zdrojů (statistiky ČSÚ, NIPOS, ticketingové systémy, sociální sítě a marketing aj.).
Jak souvisí evaluace se strategickým plánováním kulturní organizace.
Aktuální trendy v této oblasti v ČR i Evropě.
Projektový management v kultuře
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
On-line: 3 hodiny, čas: 9:00–12:00 hod.
Datum konání: 26. 10. 2023
Popis – cíl: Přípravy a realizace kulturních akcí
Jak se kulturní projekt liší od ostatních typů projektů a co to znamená pro jeho přípravu a realizaci.
Na co si dát pozor při aplikací obecného projektového řízení v kultuře.
Jak dobře naplánovat projekt a nastavit kritéria úspěšnosti.
Jak pracovat s plány v průběhu celého životního cyklu projektu.
Jak plány a nastavená kritéria využít pro realizaci a hodnocení projektu.
Jak využít výsledky hodnocení pro další zlepšování.
Komunikace s klienty a kolegy
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 8 hodin, čas: 9:00–17:00 hod.
Datum konání: 28. 11. 2023
Místo konání: Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Kobližná 4, Brno
Popis – cíl: Komunikační zákonitosti jednotlivce a skupiny
Řešení konfliktních situací a forma sebeošetření v rámci zabránění přenosu negativních emocí na druhé.
Příprava a vedení rozhovoru plánovaného a neplánovaného.
Příprava na nepříjemné jednání.
Zásady komunikace s kolegy, kteří nejsou naše „krevní skupina“.
Komunikační pravidla s klientem agresivním, manipulujícím a vyhrožujícím stížností.
Komunikace pro vedoucí pracovníky
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 8 hodin, čas: 9:00–17:00 hod.
Datum konání: 7. 12. 2023
Místo konání: Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Kobližná 4, Brno
Popis – cíl: Komunikace v systému instituce a vliv vedoucího pracovníka na tuto komunikaci
Vedení obtížných rozhovorů.
Vedení porad.
Vedení rozhovoru s uchazečem o práci.
PR akademie pro kulturní organizace
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
On-line: 7dílný cyklus, 7x 3 hodiny, čas: 9:00–12:00 hod.
Termíny: 11. 9. a 25. 9. a 9. 10. a 23. 10. a 6. 11. a 20. 11. a 4. 12. 2023
Popis – cíl: Zvýšení znalostí pro úspěšnou komunikaci organizace
Strategická úvaha o komunikaci • úvod do kurzu • vize organizace • strategie • strategický plán • plánování komunikace • sdělení • cílové skupiny, kanály, harmonogram • zdroje • průběžná práce s plánem, změny v plánu • příklady dobré praxe.
Sociální sítě - obsah systematicky • sociální sítě – aktuální informace o používanosti a obsahu • systémy spolupráce s kolegy při přípravě obsahu, • řízení komunikace, plán komunikace, odpovědnosti, • nastartování brainstormingu a kreativity v týmu • příprava textů a dalšího obsahu • příklady dobré praxe.
Sociání sítě – jak na komunitu • budování komunity vs. informace na sociálních sítích, • znalost cílového publika a navázání na cíle komunikace • trénink práce s cíli v jednotlivých formátech • social care, kultivace diskuse, práce s osočováním/nenávistnými příspěvky • vyhodnocování dopadů práce na sociálních sítích.
Text jako základní dovednost v PR • text okem editora: co se dá škrtnout nebo napsat lépe, • obvyklé chyby a zlozvyky • zásady pro psaní srozumitelné a přehledné • kudy se dostávají do textu emoce • neodolatelný titulek, výzvy k akci • kontrola kvality textu.
Vlastní médium, nejdůležitější komunikační nástroj • newsletter a web jako super efektivní komunikační nástroje • audit aktuálního stavu vlastních médií, jejich vzájemné provázanosti a podpory • psaní pro newsletter a web, Call to Action, vyhodnocování • napojení na další média.
Eventy a on-line eventy • pohled na akce jako komunikační nástroj, perspektiva cílů komunikace • reflexe zkušeností účastníků s pořádáním eventů v on-line prostředí • nástroje on-line eventů, podpora všesměrné komunikace on-line • dramaturgie eventů v kontextu komunikační strategie • propagace on-line eventů.
Autorský zákon
(!) PŘIHLAŠOVÁNÍ NA SEMINÁŘ UKONČENO.
On-line: 6 hodin, čas: 9:00–15:00 hod.
Datum konání: 30. 11. 2023
Popis – cíl: Poslední novela autorského zákona č. 429/2022 Sb., účinná od 5. ledna 2023
Přehled nových ustanovení autorského zákona.
Vybraná ustanovení autorského zákona – nejčastější dotazy (např. zaměstnanecká díla, výjimky z práv, kolektivní správa práv).
Změny týkající se zejména digitálních platforem, vydavatelů periodik, ale také knihoven, muzeí a galerií.
Aktuální a budoucí autorskoprávní témata v EU a ve Světové organizaci duševního vlastnictví.
Transpoziční novela zákoníku práce v roce 2023/2024
(!) PŘIHLAŠOVÁNÍ NA SEMINÁŘ UKONČENO.
Prezenčně: 6 hodin, čas: 9:00–16:00 hod.
Datum konání: 5. 10. 2023
Místo konání: Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Kobližná 4, Brno
Popis – cíl: Změny ZP v rámci tzv. „transpoziční novely“
Transpozice směrnic Evropského parlamentu a Rady (EU).
Rozšíření informační povinnosti zaměstnavatele vůči zaměstnancům.
Zásadní změny v dohodách o provedení práce a o pracovní činnosti.
Zvláštní pracovní podmínky stanovených skupin zaměstnanců.
Výkon práce "na dálku" a náhrada výdajů s ní spojených.
Změny v doručování písemností a elektronická komunikace mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem.
Doprovodné legislativně technické a věcné změny.
Popis – cíl: K aplikaci vybraných ustanovení platné právní úpravy ZP a judikatuře NS, ÚS s dopadem na pracovněprávní vztahy
Pozbytí zdravotní způsobilosti – převedení nebo rozvázání pracovního poměru.
Pracovní doba a doba odpočinku.
Překážky v práci a náhrada mzdy/platu.
b) Digitální dovednosti
Kybernetická bezpečnost
(!) KAPACITA SEMINÁŘŮ JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
On-line: 2 hodiny, čas: 10:00–12:00 hod.
Datum konání: 22. 9. a 27. 10. 2023
Popis – cíl: Jak žít a přežít v kybersvětě
Zvýšení bezpečnosti a soukromí v kyberprostoru.
Péče o hesla.
Zabezpečení zařízení.
Sociální inženýrství (phishing, vishing).
Malware a scam.
Zranitelnosti.
Nečekané hrozby.
Trendy a výhled.
Praktická cvičení.
Digitální marketing
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 2x 8 hodin, čas: 9:00–17:00 hod.
Termíny: 19. 9. a 20. 9. 2023
Místo konání: ICT Pro, Sochorova 38, Brno - Žabovřesky
Popis – cíl: Jak zvýšit výkon webu a jeho návštěvnost
Možnosti reklamy na internetu.
Co je PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page ad.
Webová analytika.
Databáze kontaktů.
Sociální sítě: Facebook + Google + Twiter + Linkedin, e-mail marketing.
Google Workspace – sdílení
(!) KAPACITA SEMINÁŘE V TERMÍNU 13. 11 A 14. 11. 20203 JE JIŽ NAPLNĚNA, PŘIHLAŠOVÁNÍ NA SEMINÁŘ 22. 11. A 23. 11. 2023 UKONČENO. DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 2x 8 hodin, čas: 9:00–17:00 hod.
Termíny: 13. 11. a 14. 11. 2023; 22. 11. a 23. 11. 2023
Místo konání: ICT Pro, Sochorova 38, Brno - Žabovřesky
Popis – cíl: Disk, dokumenty, tabulky, prezentace a formuláře, kalendář
Co je cloudová aplikace a jak je to s bezpečností, co nabízí, orientace na uživatele.
Google disk.
Webový klient.
Správa a organizace dat.
Sdílené disky, mobilní aplikace.
Dokumenty, tabulky.
Tipy a novinky.
Práce s daty v kultuře (pro knihovníky)
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 6 hodin, čas: 9:30–15:30 hod.
Datum konání: 21. 11. 2023
Místo konání: Moravská zemská knihovna v Brně, Kounicova 65a, Brno
Popis – cíl: Práce s daty v základních obrysech, jejich analýza a zpracování
Zdroje dat v kultuře/knihovnictví a podoby dat.
Data pro digitální humanitní vědy.
Import dat a analýza metadat.
Čištění dat v aplikaci Open Refine.
Základní transformace dat v MS Excel.
Kontingenční tabulky a jejich využití pro základní analýzu dat.
Základy vizualizace dat a manipulace s vizualizací z pohledu tvůrce.
Práce s daty obecně
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 6 hodin, čas: 9:30–15:30 hod.
Datum konání: 27. 11. 2023
Místo konání: Moravská zemská knihovna v Brně, Kounicova 65a, Brno
Popis – cíl: Práce s daty v základních obrysech, jejich analýza a zpracování
Zdroje dat a podoby datasetů.
Otevřená data u nás i ve světě.
Co jsou metadata a jak je číst.
Čištění dat a Open Refine.
Základní transformace dat v MS Excel.
Kontingenční tabulky a jejich využití pro základní vhled do dat.
Základy vizualizace dat a manipulace s vizualizací.
AI revoluce: umělá inteligence jako příležitost i hrozba pro společnost
(!) KAPACITA SEMINÁŘŮ JE JIŽ NAPLNĚNA. DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 6 hodin, čas: 9:00–16:00 hod.
Datum konání: 16. 10. 2023; 30. 11. 2023
Místo konání: Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Kobližná 4, Brno
Popis – cíl: Gramotnost ve vyhledávání informací, schopnost s vybranými nástroji pracovat
Způsoby organizace dat a jejich struktura.
Práce s vybranými nástroji (ChatGPT; Dalle-2; DeepL; Connected Papers; List Maps; atp.).
Schopnost kriticky reflektovat limity a hrozby nových technologií.
Spolupráce skrze digitální technologie: nástroje pro komunikaci, kooperaci a koordinaci
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 6 hodin, čas: 9:30–16:00 hod.
Datum konání: 19. 10. 2023
Místo konání: Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Kobližná 4, Brno
Popis – cíl: Digitální komunikace a kooperace v práci i komunitě
Digitální kompetence a návyky.
Virtuální pracovní prostředí.
Práce s prostorově nehomogenním týmem.
Propojování se a schopnost spolupráce virtuálních týmů.
Digitalizovaná kulturní paměť v celoživotním učení aneb Humanitní vědy dokořán
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 6 hodin, čas: 9:30–16:00 hod.
Datum konání: 7. 11. 2023
Místo konání: Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Kobližná 4, Brno
Popis – cíl: Orientace v digitalizovaném kulturním dědictví nejen skrze paměťové a kulturní instituce
Zahraniční praxe paměťových institucí se zaměřením na didakticky cílené kurátorské aktivity s digitalizovaným fondem.
Digitální kolekce – jak je designovat v perspektivě uživatelů paměťových i kulturních institucí.
Vzdělávací a osvětový potenciál digitálních kolekcí se zaměřením na humanitní a společenskovědní témata.
Současné didaktické paradigma a jeho přístupy k využití digitalizované kulturní paměti (nelineární příběh, role-playing, imerze aj.).
Rozvoj kompetencí a gramotností v edukačních aktivitách založených na interakci s digitalizovanou kulturní pamětí (kritické myšlení, mediální a informační gramotnost, kulturní kompetence aj.).
Vzdělávací technologie a jejich nástroje pro tvorbu digitálních vzdělávacích objektů – základy práce s aplikací Twine.
MS Excel pro mírně pokročilé
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 2x 8 hodin, čas: 9:00–17:00 hod.
Datum konání: 1. 11. a 2. 11. 2023
Místo konání: ICT Pro, Sochorova 38, Brno - Žabovřesky
Popis – cíl: Tipy pro efektivní práci
Editace a základní úpravy buněk.
Seznámení s prostředím aplikace.
Formátování buněk a oblastí.
Zapisování vzorců a správné adresování na buňky.
Vkládání vzorců a základních funkcí.
Orientace v prostředí tabulkového kalkulátoru MS Excel.
Užitečné funkce Excelu.
Adresace buněk.
Práce s rozsáhlejšími tabulkami.
Vzhled stránky před tiskem.
Automatický formát tabulky a práce se strukturovanou tabulkou.
c) Finanční gramotnost
Základy podnikání pro OSVČ
(!) PŘIHLAŠOVÁNÍ NA SEMINÁŘ UKONČENO.
Prezenčně: 5,5 hodin, čas: 9:00–14:30 hod.
Datum konání: 1. 11. 2023
Místo konání: Bude upřesněno
Popis – cíl: Základní povinnosti a znalosti podnikatele
Úvod do podnikání.
Vedení účetnictví, daňová evidence, výkazy účetní závěrky.
Pracovněprávní vztahy podle zákoníku práce.
Personalistika, odvody sociálního a zdravotního pojištění a daní při zaměstnávání osob.
Výpočet daně z příjmu fyzických osob z podnikatelské činnosti, odepisování majetku.
Ekonomika pro neziskové organizace – spolky
(!) PŘIHLAŠOVÁNÍ NA SEMINÁŘ UKONČENO.
Prezenčně: 5,5 hodin, čas: 9:00–14:30 hod.
Datum konání: 21. 11. 2023
Místo konání: Svaz českých a moravských výrobních družstev, Kozí 4, Brno, 3. patro, velký sál.
Popis – cíl: Posílení základních znalostí v ekonomické sféře
Založení spolku, základní dokumenty, evidence skutečných majitelů.
Základy účetnictví neziskového sektoru, účetní knihy a výkazy účetní závěrky.
Pracovněprávní vztahy podle zákoníku práce.
Základní kontrola hospodaření, problematika vyúčtování dotací a účelových finančních prostředků.
Výpočet daně z příjmu právnických osob u veřejně prospěšného poplatníka – zaměřeno na spolky.
Hospodaření příspěvkové organizace pro manažery
(!) PŘIHLAŠOVÁNÍ NA SEMINÁŘ UKONČENO.
Prezenčně: 5,5 hodin, čas: 9:00–14:30 hod.
Datum konání: 19. 10. 2023
Místo konání: Svaz českých a moravských výrobních družstev, Kozí 4, Brno, 3. patro, velký sál.
Popis – cíl: Posílení základních znalostí v hospodaření organizace
Práva a povinnosti příspěvkových organizací podle rozpočtových pravidel, vztah zřizovatele a příspěvkové organizace.
Co všechno lze přečíst v účetních knihách a ve výkazech účetní závěrky.
Základní kontrolní mechanismy, zavedení vnitřního kontrolního systému.
Pracovněprávní vztahy podle zákoníku práce.
Povinná publikace smluv podle zákona č. č. 340/2015 Sb., o registru smluv.
Ekonomika pro příspěvkové organizace
(!) PŘIHLAŠOVÁNÍ NA SEMINÁŘ UKONČENO.
Prezenčně: 5,5 hodin, čas: 9:00–14:30 hod.
Datum konání: 7. 11. 2023
Místo konání: Svaz českých a moravských výrobních družstev, Kozí 4, Brno, 3. patro, velký sál.
Popis – cíl: Posílení znalostí v ekonomické oblasti PO
Hospodaření příspěvkové organizace zřízené ÚSC podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.
Pracovněprávní vztahy zaměřeno na novelu Zákoníku práce.
Účtování o transferech a fondech.
Vnitřní kontrolní systém a veřejnoprávní kontrola podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.
Pravidla pro hospodaření s FKSP.
Ekonomické dopady kultury
(!) PŘIHLAŠOVÁNÍ NA SEMINÁŘ UKONČENO.
On-line: 3 hodiny, 11. 10. , čas: 9:00–12:00 hod. + volitelná nástavba prezenčně: 3 hodiny, 18. 10., čas: 14:00–17:00 hod.
Datum konání: 11. 10. a 18. 10. 2023
Místo konání: Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Kobližná 4, Brno
Popis – cíl: Dopady kulturních projektů na dané místo, region a místní ekonomiku
Proč je dobré mít o dopadech vašeho projektu/organizace jasný přehled.
Jak vám může dopadová analýza otevřít nejedny dveře a pomoci i ke strategickým rozhodnutím.
Některé dopady jsou neměřitelné, některé lze spočítat.
Základní principy výpočtu ekonomických dopadů kultury a jaká data k výpočtu potřebujete. V praktické části si spočítáme rámcové ekonomické dopady vašeho konkrétního projektu krok za krokem.
Nástroj KulKal.cz a práce s ním.
Zpracujete si vlastní dopadovou analýzu.
Grantový fundraising a negrantový, crowdfunding
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
On-line: 6 hodin, čas: 9:00–15:00 hod.
Datum konání: 30. 11. 2023
Popis – cíl: Představení základního přehledu možných finančních zdrojů pro kulturní projekty
Dotace a granty.
Příjmy z prodeje vstupenek.
Soukromí sponzoři a mecenáši.
Crowdfunding a další moderní či méně obvyklé možnosti financování.
Příklady z praxe neziskových organizací a projektů.
Úspěchy a fuckupy v podnikání
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 1,5 hodiny, čas: 16:00–17:30 hod.
Datum konání: 22. 9. 2023
Místo konání: Kreativní hub KUMST, Údolní 19, Brno
Popis – cíl: Starting point pro začínající podnikatele v kreativních odvětvích
Svět start-upů a byznysu.
Diskuse s vizionářem a spolutvůrcem firem jako Toprecepty.cz, Nesnězeno, Donio.cz a dalších.
Finance, cenotvorba a práce s cashflow
(!) KAPACITA SEMINÁŘE JE JIŽ NAPLNĚNA, DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM.
Prezenčně: 3 hodiny, čas: 17:00–20:00 hod.
Datum konání: 26. 10. 2023
Místo konání: Kreativní hub KUMST, Údolní 19, Brno
Popis – cíl: Provedeme Vás otázkami financí pro středně pokročilé
Kde získat na své projekty finance.
Jak kontinuálně pracovat s cenotvorbou, tak aby vypovídala o hodnotě produktu či služby.
Co je ideální stav při sledování cashflow.
Prakticky si na workshopu spočítáte, jak správně nastavit finance.
Vzdělávání je realizováno za finanční spoluúčasti EU prostřednictvím Národního plánu obnovy a Ministerstva kultury ČR a spolufinancováno statutárním městem Brnem.



